vrijdag 25 juli 2014

Femke leest tijdschriften: Women's Health

Ik koop niet vaak tijdschriften, omdat ik mezelf gewoon niet de tijd gun om tijdschriften te lezen, gek genoeg.

Als ik dan tijdschriften koop, zijn het ook diegene die ik echt leuk vind. Ik hou van de Flow, Grazia (en heel soms eens Heat Magazine, supertrashy!) en dan nu de Women's Health. Ik had geen idee dat we een Nederlandse versie hadden en dit is dan het tweede nummer wat ik in het Nederlands lees.

Dit is het juli/augustus nummer, kost €4,99 en is nog te verkrijgen t/m 13 augustus 2014.


Ik vind het een fijn blad want het gaat meer over gezond eten en gezond leven, als dat er een soort druk wordt gelegd op je maten. Ik hou ervan om over gezond eten te lezen, ik pas het meeste toe in mijn leven, maar het kan altijd beter.

De artikelen uit dit nummer die me het meest interesseerde waren:

Wat water voor je lichaam kan doen.


Natasja Oosterloo, wiens plog ik volgde voordat ze ermee stopte, die is 40 kg afgevallen!


Ook ik heb regelmatig last van mijn maag en darmen en dus was dit eigenlijk de hele reden om het tijdschrift te kopen. Na het lezen van het artikel weet ik nog niet of ik daarmee ga beginnen, eerst maar eens weer echt gezond eten.


Heb jij Women's Health weleens gekocht? Wat vond je ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen